Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

No tak ona není vůbec humorná ani ta původní zpráva, ze které jste čerpal, natož Vaše reakce, takže se spíš přikláním k tomu, že jste skutečně jenom na tento nesmysl naletěl a teď se z toho snažíte vykroutit. Tak bídný smysl pro humor snad totiž ani nemůžete mít.

1 1
možnosti

No vidite pane Cerny, a ja kdyz ji cetl, tak jsem se dobre bavil. Kazdy mame holt jiny smysl pro humor. Ja se napriklad smeju minimalne tomu, cemu se smeji Cesi.

0 0
možnosti

Na jistych serverech jiz legendarni "aha, a to vadi?" Martina Konvicky svedci o tom, ze ne kazdy se obtezuje s overovanim skutecnosti na urovni pouheho vypnuti emoci a zapojeni selskeho rozumu

1 0
možnosti

Speciálně pro paní Krausovou a možná i další, pokud jsou tací, co nepochopili, že tento článek je normální legrace.... Origínál mi včera přistál na Facebooku jako odkaz na dailycurrent což je taková obdoba blesku a podobné žumpy. Protože se mi to zdálo veselé a svým způsobem odrážející dobu, ve které žijeme, tento článek jsem přeložil a čekal co se stane. Přiznávám, že jsem očekával dotčené reakce těch, které muslimy milují, že jejích miláčky zesměšňuju, ale nečekal jsem, že tento článek kdokoliv vezme vážně, už jen proto že jsem jej psal tak, jak jsem jej psal. Inu stalo se. Takže teď vážně přemýšlím, jestli se v Česku vytratilo chápání humoru anebo jestli se jedná o mimozu. Kdo ví, ale asi budu psát v budoucnu převážně vážně.

2 0
možnosti

Já ten článek vážně nebrala a spolu s ostatními jsem se jen pousmála nad vaším rozhořčením, že si světová media nevšimla. Z článku není moc patrné, že byste si byl vědom toho, že jde o vtípek a myslím, že kdybychom vás neupozornili, dál byste ho vydával za fakt. Tak to vnímám já. Plus vaší snahu se z toho vykroutit. Možná by bylo fajn tyhle články zdrojovat - ten váš je jen překopaný a přeložený originál z DC.

0 0
možnosti

Paní Krausová, víte že jste dost otravná? Nevím sice proč ze sebe děláte to co děláte ale každý si může přečíst zdejší diskusi, kde se dočte že se nejedná o omyl a taky to o jaký jde zdroj. To že se vy musíte předvádět neznamená, že máte pravdu.

0 2
možnosti

Karma vysoká, nač tedy přiznat zdroj a svůj omyl, že? Rv;-D

1 0
možnosti

M52i45l47a33n 96R33a38d98e60k

26. 8. 2014 18:49

inu pokrok! To jen islamofobe nechteji videt jak se zenam dari v Islamu!!! Vy jeden xenofobe !!;-D

2 0
možnosti

Já nejsem xenofob. Já mám Xenu rád. Je to šmrncovní baba.

2 0
možnosti

A82d94a29m 52S57t15a67v14a

26. 8. 2014 12:35

No koukám, že v příštím století se dostanou na roveň evropského obrozenectví či  průmyslové revoluce...

2 0
možnosti

Chtělo by to schválit zákony jasně pravící :"Pitomosti třebaže náboženské budou smeteny ze stolu a jejich autor plácnut po hlavě."

0 0
možnosti

Nedavno jsem cetl clanek nejake vasi, asi nazorove odpurkyne, ktera stojic pred satnikem islamske zeny nevidela v jejim zivote zadny problem. Ale treba se casem dostane do kuchyne k priborniku a pak uvidime.

6 0
možnosti

Maruškinová je ovládána nějakým marockým pytlem, tu neberte vážně.

4 0
možnosti

Tak to jsem vůbec netušila, že platil takový zákaz. Taky jsem netušila, co ta vidlička může vzbuzovat v představivosti muslimů vzbuzovat. Ti jsou opravdu vadní. Čtyři baby můžou mít a stačí jen vidlička a jsou nažhavení.

3 0
možnosti

No vidíte - a on ten zákaz nikdy neplatil. ;-D

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS