Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
VK

Speciálně pro paní Krausovou a možná i další, pokud jsou tací, co nepochopili, že tento článek je normální legrace.... Origínál mi včera přistál na Facebooku jako odkaz na dailycurrent což je taková obdoba blesku a podobné žumpy. Protože se mi to zdálo veselé a svým způsobem odrážející dobu, ve které žijeme, tento článek jsem přeložil a čekal co se stane. Přiznávám, že jsem očekával dotčené reakce těch, které muslimy milují, že jejích miláčky zesměšňuju, ale nečekal jsem, že tento článek kdokoliv vezme vážně, už jen proto že jsem jej psal tak, jak jsem jej psal. Inu stalo se. Takže teď vážně přemýšlím, jestli se v Česku vytratilo chápání humoru anebo jestli se jedná o mimozu. Kdo ví, ale asi budu psát v budoucnu převážně vážně.

2 0
možnosti
JK

Já ten článek vážně nebrala a spolu s ostatními jsem se jen pousmála nad vaším rozhořčením, že si světová media nevšimla. Z článku není moc patrné, že byste si byl vědom toho, že jde o vtípek a myslím, že kdybychom vás neupozornili, dál byste ho vydával za fakt. Tak to vnímám já. Plus vaší snahu se z toho vykroutit. Možná by bylo fajn tyhle články zdrojovat - ten váš je jen překopaný a přeložený originál z DC.

0 0
možnosti
  • Počet článků 415
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2019x
http://facebook.com/vaclavthekral