Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J20a83r15d14a 61C12h36o62v35a41n20e94c 6261255603119

Rozdíl mezi Ježíšem a Mohamedem je zcela zásadní.

Zatímco Ježíš hlásal odpouštní ad infinitum a lidi léčil a dokonce křísil z mrtvých, tak Mohamed hlásal násilné donucování a lidi zabíjel a nechával zabíjet.

Ježíš je život, Mohamed je smrt.

+3/0
28.8.2014 15:13

M19i24r25o78s23l24a48v 30K52u34l23h62a10v11ý 5799602691

Myslím, že když aktivisté petice ještě trochu zapracují, bude petice pod střechou, ale v rámci škrtů bude potřeba cca 20 % navíc. Má zkušenost se získáváním podpisů na ulici by vydala na psychologickou studii. Základní poznatek je, že mlčící většina toho ví  o islámu málo a proto většinou nepodepíše. Jiné zjištění bylo nemilé; když jsem byl opakovaně na stejném místě, vždy se našel nějaký násilník, který se choval agresivně a šel ke mně záměrně se znalostí, že tam budu.

    Petice je první krůček a zajištění; dále musí následovat zásadní krok od vlády a parlamentu.

+1/0
28.8.2014 14:11

Smazaný příspěvek

Příspěvek byl odstraněn autorem blogu. Opakované vložení může být smazáno redakcí.

V61á46c10l63a89v 80K86u84d87r71n88a 8799255313856

Islám se bohužel  pro jeho přívržence projevuje jako militantní, šířící svoje učení  ,,ohněm a mečem ". Využívá   brutální násilí jako prostředek  vyvolání strachu mezi  nevěřícími. Bohužel přemíra  tolerance k stále větším nárokům muslimů kteří se v Evropě usadili ,ale nijak se nesžili s odlišným prostředím  způsobuje mnoho problémů

zejména v Anglii  nebo Německu . Evropský pseudohumanismus směrem k muslimům nám ještě přinese nemalé problémy. Naše ústupky vnímají jako slabost  . Povolíme mešity , téměř okamžitě  se objeví radikální duchovní , v podstatě hlásající nenávist k naší civilizaci . Další bude islámské právo šaría . Radikalizace muslimů v Evropě  projevující se odchodem části  muslimů pomáhat šířit  džihád je jen špatný sen a ukázka toho co nás může potkat po jejich návratu do Evropy.  Co ještě budou muset radikální islamisté udělat , abychom se jak šípková Růženka probrali ze snu?    ISIS na Arabském poloostrově  je pouze  smutný začátek toho, na čem má  vyspělá Evropa nebo Amerika  velký podíl.

+1/0
28.8.2014 12:32

Smazaný příspěvek

Příspěvek byl odstraněn autorem blogu. Opakované vložení může být smazáno redakcí.

J13a34r17o97s24l56a49v 94N44á83p60r37s88t72e62k 6335616

A v situaci, kdy všichni mluví o hrozící islamizaci nemá ta "křesťanská civilizace" nic lepšího na starosti než rozeštvávat Evropu.

+1/0
28.8.2014 12:06

J58a34r63d78a 60C47h28o43v37a93n34e52c 6581495373129

Je nezbytné opustit tezi o sekulárním státu a výslovně uznat křesťanskou ideu za základ naší státnosti, vyjádřený osobou knížete sv. Václava.

Když se toto dá do Ústavy místo konce prvního odstavce čl. 2 LZPS, bude zde právní základ pro obranu před pronikáním islámu. Náboženská svoboda se tím nezruší a bezvěrcům nebude ublíženo, jen budou zmenšeny šance nekřesťanských náboženství na rozvíjející se řadu vítězství nad státem a jeho obyvateli a tradiční kulturou, jak to vidíme na západ a sever od nás.

+4/−4
28.8.2014 11:12

J36a58r74d93a 81C45h23o22v50a64n78e39c 6531965223359

Vlastně i jih - Rakousko na tom s muslimy taky není nejlépe.

0/0
28.8.2014 11:13

J37a31r89o66s17l52a85v 88T64a86c61h24o52v84s44k33y 2342610234860

Tak to v zadnem pripade. Nase statnost pochazi z lidi ne z nejakych bozstev ci virtualnich osob.

+1/0
28.8.2014 11:21

J39a78r23d21a 51C37h94o68v88a88n39e81c 6981145313289

Pak se ovšem nelze islámu ubránit.

+1/0
28.8.2014 11:25

J47i45ř29í 16R88a15š26k58a 8604965970787

Ale lze, už jsem to psal jinde, tak to sem dám znova:

EU by si měla vzít příklad z Japonska. Tam muslimové narážejí na nepropustnou zeď. Japonci mají v tomto jasno. Oficiální politikou Japonska je neudělovat občanství muslimům, kteří do země přijedou, dokonce i povolení k trvalému pobytu se jim uděluje hodně zřídka. Dokonce je zakázáno vyzývat k přijetí islámské víry a když se o to jakýkoliv muslim pokusí, tak se na něj dívají jako na někoho, kdo vás získává pro cizí a nežádoucí kulturu. Dokonce není do Japonska snadné dovést Korán a podobně. Mešit je tam vsutku málo a ani není zájem povolovat další. Tahle úžasná země očekává, že se muslimové budou modlit doma a oficiální politika Japonska je dělání vše proto, aby do země nebyl povolován vstup muslimů bez ohledu na jejich vzdělání. Většina japonských firem, když se poptává po pracovní síle, tak oznamují, že není zájem o muslimy a když už se nějaký muslim do země dostane, tak má další problémy v podobě sehnání ubytování. Nelze téměř zřídit žádné muslimské organizace nebo islámskou školu (arabština se vyučuje pouze na minimum místech v akademickém prostředí). Japonsko komunikuje s muslimskými státy (jen s některými) pouze diplomaticky, popřípadě jen obchodně (ropa, plyn). Na šariju je pohlíženo jako na zvěrstvo a nesmí se vykonávat. Nejlepší na japonském přístupu k islámu je, že necítí potřebu se za svůj negativní vztah k muslimům omlouvat - a dávají najevo, že muslimové musí zůstat mimo Japonsko a jsou úspěšní, protože odpor k islámu je od nejnižšího "chuďase" až po nejvyšší elitu národa a na kritiku světa hází Japonsko bobek a dělá dobře. Japonci většinou hází všechny muslimy na jednu hromadu – fundamentalisté, neochota vzdát se svého tradičního vidění světa a přijmout cokoliv jiného (moderní myšlení a chování). Islám zde chápou jako cizí náboženství, jemuž by se každý inteligentní člověk měl vyhnout. Muslimské země to ví a proto se do Japonska ani nesnaží pronikat.

+10/0
28.8.2014 11:33

J43a15r29d45a 97C47h18o57v17a78n25e78c 6561265983759

Japonsko není sekulární stát.

+1/0
28.8.2014 11:49

J56i79ř25í 47R63a26š85k88a 8414165960347

Japonsko je konstituční monarchie, to máte pravdu. Důležité je, jak se staví ke své kultuře. Stačí se podívat i na složení obyvatel, které nejsou japonského původu (cca 2 miliony). To by jste asi v jakékoliv muslimské zemi těžko viděl.

+1/0
28.8.2014 11:57

J64a59r53d39a 26C35h82o68v93a82n60e95c 6721205673299

I konstituční monarchie může být sekulárním státem. To však Japonsko není. Tam je státním náboženství Šintoismus. Jiná náboženství jsou tam buď trpěna, nebo netrpěna.

+1/0
28.8.2014 12:00

J50i58ř71í 15R50a11š80k80a 8594255260297

Šintoismus, budhismus, křesťanství a mnoho sekt, která náboženství kombinují. Navíc většina populace se hlásí k oběma (Šintó, Buddismus).

Japonci se brání primitivismu islámu. Nikdo vám tam nebude bránit v křesťanství. Ono je to trošku šložitější, protože větina Japonců udržuje jen některé národností zvyky. Já jsem ateista a přesto "slavím" Velikonoce nebo Vánoce. Nemám problém s žádnou vírou, pokud mi ji někdo necpe a neříká, jak se mám chovat. Nevidím nic špatného na tom, že si Japonsko chce udržet primitivní islám od své kultury a zvyků.

+1/0
28.8.2014 12:09

J40a13r90a 50R83a94n52k 1281706489401

Japonsko sekularni stat neni, nemusi, shinto neni ve skutecnosti vira, vychazi pouze z Buddhismu, stari lide maji jeste doma maly "oltar", ale vetsina dnesnich Japoncu to bere sice uctive, ale vlazne. Byla jsem a mivam japonske studenty:-)

0/0
28.8.2014 21:24

Smazaný příspěvek

Příspěvek byl odstraněn autorem blogu. Opakované vložení může být smazáno redakcí.

J90a26r16d62a 95C63h51o90v16a27n68e90c 6571355293229

Jsem velmi zvědav, jak to bude s Japonskem dál. Žel, asi se nedožiju zhodnotitelných výsledků jejich vývoje...

0/0
28.8.2014 15:10

O62l77g71a 79P10a18v62l38í89k90o20v22á 6774668487572

Příspěvek o Japonsku je zajímavý. Na rozdíl od Japonska, které je dostatečně hospodářsky výkonné, aby mohlo být na světové scéně suverénní, je ČR málo významnou součástí EU a proto i vypořádání se s problematikou islámu nebude jednoduché

0/0
28.8.2014 15:45

J11i28ř79í 87R43a48š84k27a 8184345200127

To máte jistě pravdu paní Pavlíková :-). Proto jsem psal, že si příklad má vzít EU jako celek a né jen ČR. Ale chápu, že EU je komplikovaná už jen podle počtu členů a nejednotného smýšlení od hloupostí až po podstatné věci.

+1/0
28.8.2014 18:02

J70a22r43a 24R63a82n89k 1501986689391

Na 121 milionu obyvatel maji asi 1.000 muslimu:-) a v podstate ve mestech zadne burky nepotkate....

0/0
28.8.2014 21:28

M62a77r71c14e53l 38B23a48b77i21č 6884396541401

S tou státností máte pravdu. Na druhé straně vliv křesťanství na formování evropských hodnot (ač si o něm a o nich můžeme myslet své) je neoddiskutovatelný. Mě by  docela zajímalo, jak to mají s islámem a jeho věrozvěsty třeba Poláci...

+3/0
28.8.2014 11:40

J77a23r92o54s71l75a96v 60T66a76c57h94o57v93s76k97y 2582420874960

Tak jiste, krestanstcvi ma vliv na spousty veci. Mimo jine, byt neumyslne, poskytnutim filosofickeho ramce nastartovalo vedecky a technologicky pokrok. Z tohoto pohledu je jeho prinos positivni, i kdyz primarni inspirace, jiz je Buh muze byt falesna.

+1/0
28.8.2014 11:51

Smazaný příspěvek

Příspěvek byl odstraněn autorem blogu. Opakované vložení může být smazáno redakcí.




Bohyně v teplácích od Armaniho

Petice

Na co je hrdá ta, která má tepláky pro všechny příležitosti? Přečtěte si rozhovor se Zuzanou Hubeňákovou.

Žebříčky



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.