Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Co na to říct?? Jenom to, že těch tak zvaných blogerů je víc a podobný případ jak je "trotl" heřmanék je i Fendrych.Bohužel. No, jak říkal Pepa Švejk: Blbý lidi taky lidi, musej žít !!! A s tím se musíme smířit,ale...nemusíme je číst !!! 

;-D!!:-P

0 0
možnosti

Hermánkovy blogy už dávno nečtu. Nemám "na to žaludek".

3 0
možnosti
Foto

vůbec netuším kdo Vanek je a tím mám klid a můžu bez stresu nastartovartmotorku a vyjet do terénu.:-)přeju hezký den, případně hezký a efektivní hádání.;-)

1 0
možnosti

Musím přiznat, i já jsem žil v domnění, že Jiří Vaněk zemřel. Ještě jsem se podíval na Vámi přiložené video s nadějí, že tam bude důkaz, že žije. A ono nic...8-o

0 0
možnosti

Pan George Vaněk je v Sydney spokojený, chcete - li s ním komunikovat, najdete ho na facebooku. Doporučuji stránky pana Vaňka: http://czech-bohemia.blogspot.com.au/

0 0
možnosti

Pane Králi, moc jsem to nepročítal. Na Hermanka máme určitě názor podobný, ale má to smysl? Stojí vám vůbec za tu námahu? Nevím kolik pomlouvačných blogů napsal na mě a je mi to jedno. Já napsal kdysi jeho stručnou charakteristiku http://hejna.bigbloger.lidovky.cz/c/235061/Exkrement-blabolivy.html a pokud se o mne vysloveně neotírá, nečtu ho, nereaguji. Tam jsem ale zaregistroval malé zmatení, možná špatně čtu. Vaněk a Hedviček snad jsou dva různí lidé. S p. Vaňkem jsem si kdysi i přátelsky psal (velmi řídce, byl velký svéráz) i o Hermankově exkrementalitě. Nijak to nesleduji, ale také jsem měl dojem, že zemřel.8-o

1 0
možnosti

M65i28l96a79n 44K82e52s94l

13. 6. 2014 21:51

Jsem velmi překvapený z toho,že tady ty prndy bere někdo vážně.

0 0
možnosti
Foto

Ve své duševní nahotě se v tom někteří silně vyžívají.

0 0
možnosti
Foto

Stačí si jeho jméno zadat do archivu bezpečnostních složek a je vše jasné. On svoji  minulost nikterak netají. Jak mně napsal, každý v té době se snažil nějak proplout. Není divu, že nenávidí vše, co jej o dobré bydlo připravilo. Ptáka poznáš podle peří a člověka podle toho o čem píše.

6 0
možnosti

Hezký večer.

Věříte, že panu Hermánkovi věřím více než Vám? Vy jste novodobý nositel nějaké ideologie (viz Váš perez) a jak ta ideologie ,dle Vašeho ideologického pobláznění dopadá, vidíte sám.Vaše ideologie je vlastně jako ostatní. napadat, urážet, napadat, urážet, napadat, urážet.Události veřejné pokřivujete dle své ideologie.  Zvlášť lidi jiného "ražení" než jste Vy. Styďte se pane demokrate. Jste prostě jen a jen panovačný, manipulující. Vlastně stejných vlastností které připisujete panu hermánkovi. tak...těším se, jakým způsobem, jakou slovní zásobou mne nazvete. pravda bolí milý pane blogere.

1 10
možnosti

Tak jaká je pravda, jste mladej, nebo starej dědek?

5 1
možnosti

Odcházím na Stodolní, ale ještě chcí napsat pár poznámek k diskusi. Kdybych měl vypsal všechny evidentní lži pana Hermánka, byl by z toho celý seriál blogů. Stačí jen namátkově zmínit jeho tvrzení o Chartě 77, Václavu Havlovi dále jeho dávné články na téma dálničních pirátů. To vše jsou ukázky toho, jak moc rád on sám manipuluje a pokud jej pristihnete, tak okamžitě dodával, pokud mohl diskutovat, že není odborník a že se může mýlit. Ano na omyl máme právo všichni. Když si ovšem z toho omylu uděláme modlu, stává se to lží. K tomuto blogu mne přimělo jeho tvrzení že Jiří Vaněk před dvěmi léty zemřel. V kontextu v jakém to Hermánek napsal, a následné opětovné útoky na Havla a Landovského jsem už nemohl nechat bez komentáře. Nehodlám komentovat politická stanoviska Hermánkova. Jsou tak hloupá, že za komentář nestojí. Ovšem proti nehorázné lži jsem se ohradit musel a moc děkuji všem kteří to pochopili. S těmi co nechápou a hlavně nechtějí chápat asi neudělám nic. S heslem smrt komunismu se pro tuto chvíli loučím a jdu šířit myšlenky imperialismu a propagovat mezinárodni sionismus na ostravské centrum neřesti....

11 0
možnosti

Nelze označit pana Hermánka za lháře, pokud se opřel o následující informaci:

http://hedvicek.unas.cz/zemrel-george-vanek.htm

0 3
možnosti

Lze, protože v následující době se ukázalo, že se jedná o informaci nepravdivou a znovu opakuju, Hermánek ví moc dobře, že nepravdivá je.

5 0
možnosti
  • Počet článků 415
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2019x
http://facebook.com/vaclavthekral