Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
H

hrot55

24. 4. 2012 15:23
Tak něco ze života ...

Moje přímá příbuzná dělá obvodní lékařku v lokalitě s nadprůměrným výskytem "hnědočechů".

Typický "pacient" - nezaměstnaný Rom věk 30-40 nedodržující základní prvky zdravého života - z toho plznoucí problémy s játry, plícemi a oběhovým systémem. Typický problém: Pani doktorka - jdu si vybavit tu "ynvalidytu". Na dotaz "co Vám je?". Odpověď: Záda bolí a točí sa mi hlava. A fero je na tom stejně a tu ynvalidytu má už dva roky. A pokud doktor odmítne papír napsat - nastane tóčo - vyhrůžky a agresivita. Takže nakonec to ten doktor napíše a všichni jsou spokojení ...

9 0
možnosti

KarelSind

24. 4. 2012 15:20
Karma

R^

0 0
možnosti
HF

Henry Ford

24. 4. 2012 15:12
No a co?

Tak to bylo za zaří 2010, abyste měl klidné spaní.Tehdy žádná demonstrace nebyla a od té doby těch utoků bylo X. A presumpce nevinny v ČR neplatí již delší dobu. Vítejte v realitě.

0 0
možnosti
S

stopKSČM

24. 4. 2012 15:02
Není to jejich styl.

Jejich styl jsou mačety?

1 0
možnosti
VM

zlababa.dvur

24. 4. 2012 14:52
autore,

slovo "snědí" používají ve snaze o politickou korektnost media. Napadený od začátku říká, že šlo o cikány.

Každý zločin je prací jednotlivců, ale v některých komunitách k nim dochází mnohonásobně častěji.

A ano, s cikány mám velmi silné osobní zkušenosti - jak já, tak moje sestra jsme byli cikány okradeni, v sestřiném případě se jednalo o tradiční cikánskou férovku 3 na 1 v podchodě.

6 0
možnosti
VC

Velkej chytrak

24. 4. 2012 14:28
jestli jsem Vám porozumněl

tak proticigánské nálady ve společnosti někdo podněcuje a je vyloučeno,že na společenském klimatu se cigáni nikterak nepodílejí  - prostě jsou to takoví naši ,celkem normální spoluobčané - pochopil jsem to dobře ?

3 0
možnosti
AB

grizzly9992004

24. 4. 2012 14:22
Presumpce viny?

Zbije mě černoch. Podle vás mohlo jít o blonďáka natřeného krémem na boty. Zbije mě cigán. Bude to opálený ukrajinec po návratu z dovolené? Chlape, jde snad o to, že toho kluka málam zabili a těžce poškodili tři gauneři, kteří jsou podle všech zatím dostupných indicií členy "romské" komunity. Z toho laskavě vycházejte. Kdyby vás zbil stánkař z vietnamské tržnice, budete tvrdit, že to možná nebyl asiat, protože mohl mít ostravský (pražský, brněnský, plzeňský...)dialekt, ale když vám ukopával ledvinu, tak s vámi nevedl přátelský rozhovor nebo ho mohly štípnout do tváře včely, proto ten tvar očí? Nebo když vám cikánská prostitutka ukopne koule, mohl by to být skinhead, který si ten den místo martensek vzal lodičky, paruku a pušapku? Vzpamatujte se. Na Kajínka stačilo desetkrát míň, aby dostal doživotí.

5 0
možnosti
VC

Velkej chytrak

24. 4. 2012 14:41
Re: Presumpce viny?

možná by nám autor mohl odpovědět na následnující otázku : Kudy půjde domů v 10hod. večer,bude-li mít hypoteticky na výběr ze 2 možností - 1. přes cigánskou ulici , 2. přes ulici,kde cigáni nebydlí. A když nám po pravdě odpoví,tak ať nám řekne,proč se tak rozhodl.

5 0
možnosti
I

Inzheim

24. 4. 2012 14:09
Je jisté, že

vždy když jdu kolem party cigánských výrostků--- nahlas se modlím, Pane, ochraňuj mě alespoň chvilku, nedej, aby se mě ti zloději a rváči všimli, amen. Jednou jsem jim utekl, díky pradávnému sportování, ale už jsem pomalejší, zločincům stoupá naděje mého dopadení a zmlácení. Nechám si přivézt pizzu.

2 0
možnosti

icenzorův štvanec

24. 4. 2012 13:59
Hm, zaímavý to člověk ten Král

Když se ho zde lidé ptají, kde byl, když cikáni mlátili Čechy, kde byl, když křičeli veřejně v televizi, že zabijí Čechy, kde byl, když chtěli zabít člověka, co v sebeobraně uastřelil útočníka s s nožem a cikáni opět řvali, že ho také zabijí, kde byl, když se nesmělo napsat cokoliv z těch desítek případů, kdy cikáni těžce ublířili někomu z majority, aby je cenzor BANGA nevyškrtl z diskuze jako nežádoucí - odpovídá v Bostonu. Takže o zdejším prostředí NIC NEVÍ, on si o něm jen něco myslí.....ale kecat k němu se mu zdá natolik normální, jako by něco ZNAL. By mě zajímalo, zda také v Bostonu psal do novin, co tam vyvádí černošská skupina obyvatel a zda chodil v noci do jejich ghet. Já si to totiž netroufl.

3 0
možnosti
L

lokutus

24. 4. 2012 13:45
Ježiš

Tenhle článek je zase opačný extrém. Rv

2 0
možnosti
  • Počet článků 415
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2019x
http://facebook.com/vaclavthekral