Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JL

uumaa

23. 4. 2012 21:11
Václave

Já s vámi souhlasím, ale střetnutí vás čeká věru nelehké. Zdravím.R^

1 0
možnosti
VK

kral

23. 4. 2012 21:20
Re: Václave

my Kral Vaclav se vlka nebojime. Ani tchoru;-D

1 0
možnosti
R

rulemaniac4

23. 4. 2012 21:09
trochu mi osvetlete rozdil mezi napadenim

cikani, tzv degesi jak rika mistni pán Dukátů , tedy vyloucenci z jejich spolecnosti napadnou a skoro zabiji kluka - neni rasistickym cinem - a nyni nemluvim o Petrovi ale o Patrikovi z Krupky!

nackove, neboli vyloucenci z majoritni spolecnosti napadnou cikana - jedna se o rasovy cin pokazde

osvetlete mi ten rozdil prosim, velice by mne to zajimalo totiz

o dalsich variantach kdy slusny cech prasti cikana protoze mu zkousi ukrast penezenku a je popotahovan za rasove napadeni protoze zarve co krades ty cikane piiiiiip ani nemluvim

3 0
možnosti
R

rulemaniac4

23. 4. 2012 22:00
Re: trochu mi osvetlete rozdil mezi napadenim

koukam ze se vysvetleni nedockam ... neprekvapuje ovsem, dalsi hnup ktery umi jen kydat a kydat

2 0
možnosti
M

Mychal.B.

23. 4. 2012 21:04
Ty si taky vyser oko

Jak se nemá přát lidem nic zlé, tak tobě to přeju. Abys je zažil na vlastní kůži, ty jednotlivce. I dvá by stačili a kakal bys magi v kostkách :-P

8 0
možnosti
VK

kral

23. 4. 2012 21:05
Re: Ty si taky vyser oko

Ty jsi tak chytry a moudry... Jak to delas? Porad.

0 0
možnosti
JR

Jakub Roth

23. 4. 2012 21:02
Pane kolego,

bohužel je to jejich většinová mentalita. Jinak bych s vámi vcelku souhlasil. Ovšem na druhou stranu jsem se rozesmál tvrzení místních Cikánů, že jejich lidi to být nemohli, protože chlapce pachatelé neokradli. Tož tak. ;-D

4 0
možnosti
VK

kral

23. 4. 2012 21:04
Re: Pane kolego,

Prestoze je to usmevne, ono na tom tvrzeni neco je. Jejich vetsinova mentalita neni nekoho zkopat tak ze z nej udelaji mrzaka.

0 0
možnosti
P

peena5

23. 4. 2012 21:01
Aha, to mě nenapadlo ...

mohli to být přece taky italové ;-DR^

2 0
možnosti
M

Mychal.B.

23. 4. 2012 21:05
Re: Aha, to mě nenapadlo ...

Možná přímo z hlavního města Itálie ;-)

0 0
možnosti
VK

kral

23. 4. 2012 21:00
Taky doufam

ze vysetruje. Ale prave ta absence jakychkoliv vysledku naznacuje, ze s tema Cikanama to neni tak jasne jak se zdalo. Neni jich v Breclavi zase tolik a i kdyby byli ze Slovenska, museli by u nekoho prece byt. Jenom tak tam asi neprijeli. Ale at je to jak je to, uz by mel ten hon na carodejnice prestat.

0 0
možnosti
K

kytt3

23. 4. 2012 23:32
Re: Taky doufam

ježíš, nespekulujte! Colombo hadr. Rv

0 0
možnosti
IM

syslus moribunus

23. 4. 2012 20:59
to se dalo čekat

začalo přesvědčování že si to vlastně udělal sám..prostě spadl na nůž a potom ještě desetkrát. Jenže díky těmto "JEDINCŮ" nám začínají více a více náckové chodit pod okny.A to já nechci.Tak se ostěhujte k ním když vám tam bylo tak dobře a nedělejte z nás trotly.Já vám nevěřím.Rv

2 0
možnosti
VK

kral

23. 4. 2012 21:01
Re: to se dalo čekat

Mne je uplne jedno jestli mi verite nebo ne.

0 0
možnosti
MR

iluminat

23. 4. 2012 20:57
je to sice pravda, ale pokud budou soudy davat

cikanum mene let nezli treba tem co napadli trinactileteho kluka, ztloukli a do vody hodili, tak nebude klid a bude to nahravat ruznym Vandasum. Je v zajmu cikanu aby se nebrali za mensi tresty ale naopak. Pak bude klid.

A co se utocniku tyce, doufam ze policie to vysetruje, a je normalni ze o tom nekeca.

1 0
možnosti
  • Počet článků 415
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2019x
http://facebook.com/vaclavthekral