Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Z

Zed1985

28. 5. 2012 14:46
Češi nejsou rasisti....

obecně jsou Češi přátelští, otevření.... ale kolikrát přemýšlím čím to je, že na internetových diskusích jsou nejlépe hodnocené příspěvky typu: žádného černocha tu nechci, všichni černoši jsou špatní, atd., atd. a divím se, protože když černoch v reálu přijde někam do hospody, většina místních s ním dá pivko, pokecá odkud je a nemá s ním nejmenší problém a chovají se přátelsky jako nikdo na světě... Čím tohle je, to by mě zajímalo....

3 0
možnosti
PN

Petr z Bologni II.

28. 5. 2012 15:07
Re: Češi nejsou rasisti....

Tohle je znamy efekt anonymity davu. Dobre jsem si tenhle fenomen odzkousel behem  vojenske sluzby (1982), kdy jsem velel rote spojaru (tedy zadnych hlupaku). Velky problem byla mazacka vojna - eufemizmus pro sikanu - kterou jsem tvrde potiral. Pokud jsem si zval vojaky do kancelare, kazdy jeden byl navysost rozumny a umirneny (to ti ostatni byli spatni). Pokud jsem si rotu nechal natoupit na dvore do dvojradu, naprosto se zmenili a zvladnout je bylo mozne jen vyhruzkami a tvrdou rukou.

2 0
možnosti
VC

veverka Chip

28. 5. 2012 14:33
podle médií jsem všechno

jsem rasista, extrémista apod., neboť jako inv. důchodce chodím demonstrovat

4 0
možnosti
FK

ataknevim

28. 5. 2012 14:22
Jsi rasista?

Takhle začal o svých spoluobčanech hovořit Václav Havel. Jo, a taky že jsme xenofobové. Zejmě to o nás zaslech  někde od nějakých sudeťáků a tak se mu zalíbilo mluvit tak o Češích, že si to osvojil a přivlastnil

4 0
možnosti
L

lesicatko

28. 5. 2012 14:18
Ale no,

Pojem "rasizmus" je už tak zdevalvovaný , že pokojne sa za rasistu môžete prehlasiť.Tými sú už dnes aj ĺudia, ktorí aktívne Rómom pomahajú ale neodpustia si poukazať na skutočný stav vecí...

A to nas ešte čakajú novšie verzie nalepkovania - taký homofób napríklad....

3 0
možnosti
A

AA00_multinekulturní_3

28. 5. 2012 15:22
Re: Ale no,

K té poslední větě...Tuto nálepku jsem po zásluze obdržel zde od jednoho známého diskutujícího kolegy, který už tento termín vydával za NEMOC. Je to někde zdravotnicky podchyceno ? Léčí se to ? Nebo je to jako homosexualita neléčitelné ?:-P

0 0
možnosti
GMX

Glock Mark XXI

28. 5. 2012 14:17
Rasista No. 1187459 zdraví ostatní rasisty

;-)

6 0
možnosti
HMF

hopsající modropískající fagot

28. 5. 2012 16:34
Re: Rasista No. 1187459 zdraví ostatní rasisty

Ahoj, tady je 5358214. Jak se vede?:-)

2 0
možnosti
  • Počet článků 415
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2019x
http://facebook.com/vaclavthekral