Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Ještěže jsem to neviděl! Vyplývá z toho jediné. S Cikány se před dávnými lety dalo v jednom státě jakž takž žít. S Romy to není možné! :-/

13 0
možnosti
MS

Chvíli jsem se dívala, ale pak jsem to vzdala. U Moravce, Jílkové atd. si představuji, že bych tam seděla s nimi, v ruce plácačku na mouchy a ten kdo by komukoliv skočil do řeči, by ode mne dostal řádný plácanec přes hubu. Obzvlášť v tom skákání vynikl jakýsi "Róm". Ten by odcházel domů s tlamkou fialovou, kdyby to bylo v mé moci.

14 0
možnosti
OL

O79t82o 62L21e73v

20. 9. 2013 12:29

Julius Levay,romský omezený hulvát,jednou jsem s ním zavedl řeč na FB a po poukázání na to jak rómové vlastně žijí byla jeho odpověď ve smyslu,"zalez do matčiné p--i a nevylízej,z--e",mimo jiných vulgarit.Je ro primitiv,asi jako 99%tzv.rómů.Včerá se to u Jílkové projevilo v celé nahotě.Domluva s těmito lidmi je nemožná!;-€;-€

14 0
možnosti
JD

no, spojovat tento pořad a "solidní publicistiku", to je poněkud silné kafe

6 0
možnosti
MR

Včera to bylo fakt výživné.Krom jiných perel mě dostala hláška,že co mají ubozí cikáni dělat když vyjdou ze základky a na střední nemají žádného asistenta,který by je vedl.Češi,krom postižených dětí a tam je hlavně vidět výsledek,je nemají ani na základce:-/

14 0
možnosti
FS

F86i54l85i75p 59S92m82o64l44a

20. 9. 2013 14:09

Z celé diskuse jsem došel k názoru, že Romové chtějí, aby za ně pořád někdo něco řešil. Když ta paní starostka mluvila o tom, že musí každý začít u sebe při výchově dětí, pan Holomek odpověděl, že aby to bylo tak skvělé, proto musí ten stát něco udělat...

9 0
možnosti
DZ

Ano, popsal jste to tak, jak to cítím i já. Jen vám musím pogratulovat, že jste to vydržel sledovat do konce - já to nevydržel. Diskuze veskrze žádná, jen výkřiky do tmy, překřikování, překrucování atakdále. Ze strany paní Jílkové velmi nezvládnuté, publikum odhaduji vybráno 80% romové. Lituji lidi, kteří musí s nepřizpůsobivými lidmi žít v jednom domě/lokalitě.

17 0
možnosti
  • Počet článků 415
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2019x
http://facebook.com/vaclavthekral