Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PS

K zbranim se nebudu vyjadrovat, protoze nevim zda tam  byly nebo ne. Policejni akce proti vydavatelum knizek mne ale desi, stejne tak jsem dost citlivy na omezovani nabozenske svobody. To ze ted slapou ponositelich  mne cizich idei se mne sice primo  nedotyka, znamena to vsak, ze za chvili muzou jit po komukoliv jinem, po mne, mych znamych.

0 3
možnosti
JZ

Pokud je ta cizí idea useknout Vám hlavu, protože jíte vepřové, pak ať směle šlapou. Svoboda až za hrob je hrozně hezká věc, dokud není opravdu až za hrob.

A tito vydavatelé nevydávají nevhodné omalovánky ani moc krvavou detektivku, ale knížky fanatizující lidi s úplně jinou mentalitou, morálkou a hodnotami, než máte Vy. Oni si na rozdíl od Vás umí představit, že na radu knihy zapálí kostel. Vy ne, prostože jste prostě jiný, jinak pracujete s informacemi a přijímáte je v jiných kontextech. Z pohledu takového člověka je nesmysl zakazovat jakoukoli knihu, i sebekontroverznější Vás nedonutí běžet a granátem na náměstí. Ale jejich svět je trochu odlišný.

22 0
možnosti
MK

.....tak a teď na nás Aláh sešle nějaký moribundus,jelikož jsme se nenechali dobrovolně vystřílet jeho mírumilovnými bojovníky.

2 0
možnosti
ZB

Na Primě zazněla zpráva o zbraních a výbušninách...to si děláte srandu, primácká žumpa je všechno jiného než solidní zdroj informací.Proč šíříte informace, které nejsou ze solidních zdrojů?Zatím jde jen o knihu, kterou si každý může koupit na internetu.Nějak mi to připomíná akci Ištvána a spol....

2 15
možnosti
MK

Dobře jste to napsal..."zatím".....

5 0
možnosti
Foto

Schválně kdy nám ozřejmí, že se jednalo o zbraně a výbušniny z období před rokem 1989 a ti hodní muslimové s tím nemají nic společného...;-D

7 1
možnosti
  • Počet článků 415
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2019x
http://facebook.com/vaclavthekral