Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

oldiess

29. 5. 2012 21:21
Vy si pletete nějak diskusní příspěvky s blogem

viz Váš majstrštyk Landa presidentem. No aspoň máte soudnost a zarazil jste tam diskusi, protože ne každej se bude obtěžovat kde diskusi máte aby Vám cosi vysvětlil;-D

1 0
možnosti

ikaika

29. 5. 2012 22:20
Re: Vy si pletete nějak diskusní příspěvky s blogem

je otevřená;-DR^

0 0
možnosti

pavlik05

29. 5. 2012 10:57
jo i ne

a kdyz uz mate ten potencial vhledu, zeptejte se sam sebe na vlastni motivace (duvod psani blogu) ;-)

vsichni necemu verime, jde jen o to co vsechno jsme ochotni udelat pro to aby se myslenka posunula k cinu.

0 0
možnosti

assco

29. 5. 2012 7:52
Tak rikate, ze do demonstraci chodi uvedomeli blazni,

co se chteji zviditelnit? Mala otazecka. Proc pisete blog? Mimochodem o cem vlastne je krome obecnych proklamaci?

1 0
možnosti

kaktusak

29. 5. 2012 0:21
Jak se do lesa volá...

Stalo se módou označovat kritiky agresivní politiky izraelského režimu za antisemity, takřka za stoupence holokaustu atd.

Tak proč občas nepřipomenout fakt, že podle názoru velké části světa je sionismus jednou z forem rasismu.

3 0
možnosti

albertan_bear

29. 5. 2012 6:16
Re: Jak se do lesa volá...

Rudy troll to zas rozsekl ...

1 0
možnosti

kytt3

28. 5. 2012 23:01
též jsem rasistka :)

A dokonce oficiální. Co mám taky být jiného, když jsme na škole měli přímo předmět nazvaný "Rasa a rasismus"? ;-D (o předmětu Etnicita a etnické skupiny nebo Teorie migrace, které učil dr.Topinka, ani nemluvě). Takže "rasisti" psali závěrečný test, dopadlo to dobře, je nás zase o 30 víc. :-) Ale mohla bych si znalost toho Jaeckela, Budila nebo Weikarta zase osvěžit. Je to rozhodně přínosnější než diskuse se zdejšími romskými blogovými "osvícenci" (rozuměj: dali jsme jim gramotnost, aby po nás ještě pyskovali).

5 0
možnosti

xychteen

28. 5. 2012 17:25
Teda vás ten Jirka ale vytočil

:-)

1 0
možnosti

kral

28. 5. 2012 17:40
Re: Teda vás ten Jirka ale vytočil

;-D To neni presne. On mne svym clankem rozzuril. Chapejte, kdyby napsal cokoliv, napriklad urazky a podobne, bylo by mi to jedno. Kdyz jsem na ten clanek dostal odkaz, myslel jsem si ze se o mne jen tak zlehka otrel, jak on to umi. Inteligence nula cela nic, takze co cekat, ze? Jenze ten jeho clanek byl priserny a mne nadzvedlo ze to, co rasismus odsuzovalo, on presentoval jako dukaz ze jsem rasista. Navic on je takovy zbabelec, takova bezcharakterni zalezla krysa, ze ani nema tu slusnost normalne odpovedet na moje dotazy a pripominky. Ja za svuj zivot nepotkal tak zleho a zakerneho cloveka.

4 0
možnosti

MiroTR

28. 5. 2012 15:59
Hm, jsem rasista,

když nesouhlasím s jednáním nepřizpůsobivé časti rasy, ke které patřím a nevadí mi ta drtivá většina lidí jiné rasy, pokud se chová slušně ?

5 0
možnosti

.45 ACP

28. 5. 2012 16:10
Re: Hm, jsem rasista,

Podle nich ano. Podle nich jsem rasistou dokonce i já, přestože mám přátele i mezi slušnýma cikánama :-/

2 0
možnosti

jirka3m

28. 5. 2012 15:35
někdy to v těch diskusích vypadá

jako na schůzi Ku-Klux-Klanu

3 0
možnosti

Martin5.35

28. 5. 2012 14:59
Asi jsem

Jen mi ještě žádný antirasista, antixenofob a zastánce menšin nebyl schopen vysvětlit, jak poznám cikána...

3 0
možnosti

AA00_multinekulturní_3

28. 5. 2012 15:17
Re: Asi jsem

Ptejte se na sociálce, případně ve školách. Tam přesně vědí, kdy dotyčného poslat "někam" nebo naopak dávky až do výše devadesáti tisíc, případně studium, pomůcky a obědy zdarma.:-/

4 0
možnosti

Petr z Bologni II.

28. 5. 2012 14:59
...

Velmi vystizne napsano, pripomina mi to zaverecne shrnuti debaty o puvodu, zda zidovskem ci nezidovskem, od jedne mladicke divky, kterou jsem nahodou potkal v Haife: "Dulezite je, ze jsme vsichni lide"...

2 0
možnosti
  • Počet článků 415
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2019x
http://facebook.com/vaclavthekral